Emocje i barwy w nowym filmie reklamowym firmy PAGEN

Małopolski producent okien, drzwi, rolet i bram garażowym konsekwentnie realizuje strategię marketingową zaprezentowaną początkiem października. Firma właśnie wyemitowała pierwszy spot reklamowy pt. „Dom Dziełem Życia”, w którym dominują emocje, barwy i nastroje.

1 października 2020 roku firma PAGEN wprowadziła do komunikacji nowe logo wraz z nową identyfikacją wizualną. Procesowi rebrandingu towarzyszy wdrożenie hasła reklamowego – „Dom Dziełem Życia” oraz jego wersji skróconej #DoDzieła, wyrażającego główną ideę nowej strategii marketingowej. To właśnie hasło stało się motywem przewodnim nowego spotu reklamowego, którego główną bohaterkę obserwujący firmę w mediach społecznościowych mogli poznać już nieco wcześniej.

Jacek Wach PAGENMówi się, że dobra marka, to dobrze opowiedziana historia. W naszej komunikacji chcemy pokazywać produkty i ich zastosowanie w miejscach, które dla większości z nas są dziełami życia – zwłaszcza w odniesieniu do tworzenia poczucia wspólnoty, bezpieczeństwa i więzi rodzinnych. Są w naszym życiu bowiem miejsca, w których dajemy narzucić sobie pewne ramy, a skojarzenie z linią produktową firmy PAGEN nasuwa się samoistnie – powiedział Jacek Wach, Dyrektor ds. Marketingu w PAGEN Sp. z o.o.  

Firma PAGEN planuje w tym roku emisję jeszcze dwóch spotów reklamowych, w których zobaczymy artystów -niezależnych twórców, którzy na co dzień tworząc „dzieła”, są przekonani, że największym dziełem ich życia jest dom, który tworzą dla swoich bliskich. Bohaterowie filmów będą ambasadorami poszczególnych grup produktowych w identyfikacji wizualnej przygotowywanej przez firmę. Firma zapowiada również, że zmianom wizerunkowym będzie towarzyszyć kampania reklamowa, której celem będzie budowanie świadomości marki, podkreślenie zmiany wizerunku i identyfikacji wizualnej, a przy tym komunikowanie wartości, które są fundamentem działalności firmy PAGEN.