PAGEN partnerem Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2020

Ogólnopolskie Forum Stolarki to niewątpliwie jedno z najważniejszych wydarzeń tej branży. Każda edycja gromadzi liczne grono menadżerów najbardziej liczących się w Polsce producentów stolarki otworowej, dostawców i dystrybutorów. Partnerem tegorocznego wydarzenia, które odbędzie się w dniach 17-19 listopada 2020 obok m.in. Google, ING, Aluprof, Winkhaus Polska, MACO Polska została firma PAGEN.

Na spotkaniach OFS prezentowane są wyniki minionego okresu i prognozy na kolejny sezon, ale też dyskutuje się o szansach i zagrożeniach przed którymi staje branża stolarki. Nie inaczej będzie również w tym roku.

Ze względu na pandemiczne obostrzenia tym razem przyjęto formułę trzydniowego spotkania on-line. Organizatorzy zamierzają wykorzystać ją do większej interaktywności, do stawiania pytań, ale też do nawiązywania bezpośrednich kontaktów pomiędzy uczestnikami spotkania.

Tematy, jakie proponujemy tym razem są rozwinięciem branżowych szans, które anonsowaliśmy już na naszym ubiegłorocznym spotkaniu w Nadarzynie. Przypomnimy ideę Zielonego Ładu i zasadniczą rolę stolarki budowlanej w oszczędzaniu energii, ale też w jej ekologicznym generowaniu. Zaprezentujemy najnowszą ideę Domu Aktywnego, dostosowującego się do aktualnych potrzeb jego mieszkańców i dowiedziemy, że bez produktów stolarki idei tej zrealizować się nie da  – mówi Justyna Henning, Project Manager z Centrum Analiz Branżowych, odpowiedzialna za organizację przedsięwzięcia.

W ciągu trzech dni trwania Ogólnopolskiego Forum Stolarki organizatorzy przedstawią również najważniejsze przedsiębiorstwa w poszczególnych segmentach rynku, wraz z ich Liderami. Bardzo ważnym tematem będzie także Marketing i sprzedaż internetowa w dobie pandemii, od którego rozpocznie się tegoroczne Forum.

Paweł Zatorski PAGENZ dużym zainteresowaniem śledzę zawsze analizy rynkowe przygotowane przez Centrum Analiz Branżowych. Liczę, że tym razem oprócz prezentacji wyników branży okienno-drzwiowej w krajach Europy, zostanie poruszony także wpływ COVID-19 na sprzedaż stolarki w I półroczu 2020 roku oraz prognozy na lata 2021-2022 – podsumowuje Paweł Zatorski, Generalny Dyrektor Handlowy w PAGEN Sp. z o.o.


Rejestracja na wydarzenie >